2015. április 6., hétfő

Hótalp 2.0 - a teszt

Mivel itthon nem nagyon volt értékelhető mennyiségű hó, kimondottan jól jött, hogy a Húsvétot Zakopane környékén töltöttem. Nem akarok most a szép tájról írni, viszont arról annál inkább, hogy a második hótalpat is felvittem egy tesztelésre.
A Tatra tetejében egy ötven centis hóban sikerült a próbakört lefutni és sajnos nem jó eredménnyel. A talp maga használható, az ötven centis hóban talán ha tizenöt centit süllyedtem, viszont sajnos a keresztpálcák túl vékonyak lettek, így mikor lépni akartam, elpattantak. Tehát ez a kör sikertelen volt, viszont erről szól a kísérletezés, hogy a vakvágányokon keresztül jussunk el a helyes megoldásig. Következő körben vastagabb fűzfaágakkal próbálkozom,mivel azok talán rugalmasabbak a mogyoróágaknál.
Ezt apróságok leszámítva viszont elégedett vagyok az eredménnyel. A következő pedig még jobb lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése