2015. október 15., csütörtök

Hátizsák Zsófinak 1.0

Lassan eljött az ideje, hogy a feleségem is kapjon egy hátizsákot. Egy korábban készített, ám nagyon elméretezett tarisznyából indult el a dolog. Hozzávetőlegesen két óra elég is volt, hogy átalakuljon a tarisznya hátizsákká. Szükséges eszközök: kés, ár, hosszmérték, tű, fogó, kendercérna, kézi sodrású kenderkötél, bőr.
A korábbi vállpántot levettem, helyette két mogyoróágat rögzítettem, egyet alulra, egyet felülre előzőleg felvarrt bőr fülekre. Erre a két ágra került fel a kötél, ami a hátizsákpántot adja. A kötelet az alsó ágon rögzítettem, majd elvarrtam, hogy szorosabb legyen.
A korábbi tapasztalatokból kiindulva a kötél vállpántra tettem egy bőrt, ami meg kellene akadályozza, hogy nagyon vágjon a kötél.
Első ránézésre felmerülhet a kérdés, hogy mivel hosszában nincsen merevítő, ezért nem fog-e az alsó rész felcsúszni használat során. Kipróbáltam, ha van benne akár csak egy fél kiló súly is, nem.
Próba után jelentkezek a tapasztalatokkal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése